søndag 12. februar 2012

Strikkedilla

Etter jeg fikk fart på strikkepinnene i fjor så fikk jeg etterhvert endelig guts til å begynne på et større prosjekt enn luer og halser. ;) Lillebror har fått seg en liten grå strikkejakke. Strikkejakka er langt ifra perfekt, men jeg er ganske fornøyd til at det er mitt første litt større strikkeprosjekt! :)


Oppskriften på jakka er fra Pickles. En super side som varmt anbefales til andre med strikkedilla! ;) Garn til genser til storebror er allerede kjøpt inn, men først er det en artig skrue-hettelue som venter på å bli strikket ferdig. Har planer om litt interiørstrikk etterhvert også, så strikkelista blir fort laaang! ;)

Her skal vi avslutte morsdagen med deilig kinamat og film! Håper dere også har hatt en fin morsdags-feiring! ♥

post signature

6 kommentarer:

  1. Jeg synes jakka var kjempe fin jeg! Å hvis dette er ditt første større strikkeprosjekt bør du være mektig imponert over deg selv, synes jeg :)
    Virkelig flott jakke :)

    Har forresten lagt meg til som følger, blir spennende å følge dine neste strikkeprosjekter :)

    SvarSlett
  2. Så fin den ble!!! :-)))

    SvarSlett
  3. Så nydelig jakka ble! Og gleder meg til å se neste prosjekt! Ha en flott Mandag :)

    SvarSlett
  4. Så fin den var!!
    Skulle ønske jeg kunne strikke ja...:)

    Ha en fin fin mandag ♥

    SvarSlett
  5. Den jakka var jo kjempefin så den har du ALL grunn til å være fornøyd med. Skulle ikke tro at dette er ditt første store strikkeprosjekt, mitt første prosjekt ble overhodet ikke så bra kan jeg love deg :-O

    Ha en fin mandagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Jakka ble jo kjempefiiin! Pickles er virkelig en genial side...Har store planer om å prøve meg på kjekkasgenseren ;)
    For tiden har jeg fullt opp med Arne&Carlos luene...Helt DILLA;) Så enkle å strikke så nå trur jeg at jeg har strikke alle variantene dem har i forskjellige størrelser og farger ;)
    Rommet til minstemann ble kjempefint! Så fin den tabueretten =)
    Ha en fin helg =)
    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...