søndag 14. november 2010

Etter min tippoldemor...

...har jeg fått denne gamle vakre kannen. Den er helt utrolig nydelig! :) Min mor har flere pappesker med gamle mugger og kanner som har vært i familien i maaange år. Vi så igjennom disse eskene for litt siden, og jeg fikk med meg noen skatter hjem. Deriblant denne nydelige kannen, som faktisk har tilhørt min tippoldemor.



Selv om det er så gammel er den fortsatt like fin og hel. Nydelig blomstermotiv i fine farger, og mange fine detaljer. 



Ønsker dere en fin søndag, og håper alle fedre blir satt litt ekstra pris på denne dagen! :) Her har ungene og jeg servert pappa frokost på senga! ;) 

1 kommentar:

  1. Den var veldig fin! :-) Og så bra at den er i så god stand også.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...