torsdag 14. oktober 2010

Vinnerlykke :)

Jippi! :) I dag dukket det jammen meg opp to pakker i posten. Og vi synes det jo alltid er morsomt med pakker, gjør vi ikke!? Det synes definitivt jeg! :)

Jeg har jo tidligere anbefalt en super inspirasjonsgruppe på facebook, nemlig "Tips & Inspirasjon Til Hjemmet". Dette er en gruppe for oss som er litt mer enn middels interesserte i hus, interiør og oppussing. Her kan medlemmene legge ut bilder fra hjemmet sitt, bilder av ting de er glad i eller har laget og gjerne vil vise fram eller anbefale til andre, ting de ønsker å selge eller er på jakt etter. Ja, rett og slett alt som har med hjemmet og gjøre og som kan være til nytte, glede og inspirasjon for andre. Hvis du er medlem av denne gruppen vil du hver eneste uke fremover ha sjansen til å vinne vakre produkter fra kjente nettbutikker. Denne uken har du mulighet til å vinne 7 flotte premier fra Skovly Collection

Jeg var så heldig og vant disse flotte wallstickersene fra Happylines forrige uke: 


Et av verdens faktum! 
Denne vant jeg i sølv! Er på jakt etter det perfekte stedet å ha den, og tror jeg er inne på noe...;)


Vant også den lille søte musen i venstre hjørne, den kommer nok opp på rommet til lillebror tenker jeg. Og bilder kommer selvsagt når jeg har fått dem på veggen! :)

Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen! :) Setter så stor pris på alle spor dere legger igjen! ♥

Ha en fortsatt fin kveld! :)


2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...