lørdag 2. oktober 2010

Drømmerommet by Hanne

På onsdag dro jeg og ei venninne på besøk til Hanne bak bloggen Drømmerommet. Hanne har nemlig gjort om en bitteliten bod i leiligheten sin til nettopp drømmerommet sitt. Et rom fylt av herlig interiør og inspirasjon. Vi hadde en kjempe koselig kveld der interiørpraten satt løst, og ikke minst masse tedrikking. ;) Og selvfølgelig ble det med litt småtteri hjem: 


Et nydelig håndlaget hjerte, som også har vært avbildet på forsiden på bladet Lev Landlig.


Handmade by Hanne


Noen gamle fine sandkakeformer fikk plass i en gammel fransk glasskrukke på kjøkkenet. 


Nå har jeg fått opp noen søte hjerteknagger i zink (fra Bohus) over eplekassen min i gangen. 


Der henger det blant annet en nydelig pære i fattigmannsølv fra Walther & Co. Den er kanskje litt "julete", men skal få henge fremme her allikevel! :) Litt annen julepynt fra Walther & Co ble det også, men det får dere få se litt nærmere jul. De har utrolig mye fint.


Tusen takk for en kjempe hyggelig kveld, jenter! :) Gleder meg til kranselaging i november! 


2 kommentarer:

  1. Så fint da! Kjempe masse fine ting du har fått hjem da.
    Ha en vidre fin lørdag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så kreativ og flink du er :) Blir veldig inspirert av å se på alt du lager :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...