lørdag 11. september 2010

Lysestake; før og etter

Jeg har gjennom tidene hatt en del mørke lysestaker, rammer og pynteting. Og noe av det har nå blitt tatt frem igjen fra boden, fått noen malingstrøk og blitt satt frem i lyset igjen. Blant annet denne lysestaken fra Perfect Home.

Slik så den ut før:



Og slik ser den ut etter noen malingstrøk og litt pussing:



Kulelyset har fått en blonde med litt silkebånd, synes det er litt koselig med litt hjemmelaget pynt på lysene! :)


Ellers skal tavla få det siste strøket med maling i morgen, så da kommer det nok mest sannsynligvis bilder av en ferdig-stæsjet tavle iløpet av morgendagen! :) Også har jeg flere maleprosjekt på gang, så følg med! ;)

Håper dere har hatt en fin lørdagskveld! :)


3 kommentarer:

  1. Kjempeforandring☺ Vart so fin atte!
    Utruleg ka litt maling kan gjere☺
    Eg har ein kasse med småting som skal malast/sprayast...TTT...☺

    Håpe du får ein fin søndag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så fint det ble:)
    Veldig koselig lys og flott shabbet stake:)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Å herlighet, for en forandring!! Knall fin!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...