onsdag 15. september 2010

Ikke helt som planlagt

Dagen i dag ble ikke helt som planlagt. Jeg hadde planer om en fridag sammen med minstegutt, finne på noe koselig, gå ut i høstsola og kose oss. Istedet har han sittet slapp og trøtt godt plantet på mammafanget med høy feber. Stakkar gutten min! :(


Nå mens han tar seg en liten dupp skal jeg kose meg med nystekte minibaguetter med brie og jordbærsyltetøy og en caffelatte. Og titte litt rundt etter inspirasjon hos dere andre bloggere! :)


Så må jeg vel se om jeg får gjort litt husarbeid før sjuklingen min våkner igjen, forhåpentligvis i litt bedre form.   


Man må jo gjøre det beste ut av det på slike dager!

Ha en fin dag! :)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så leit at gutten din ble syk når dere skulle ha en kosedag hjemme. Du får hvertfall kose deg med maten og så håper jeg dagen blir fin allikevel:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...